یه خواهش ...

سلام ... خوبین دوستای گلم؟ 

شرمنده دیر به دیر میام ... 

یه وبلاگ راه انداختم واسه بروبچ باحال معماری مخصوصا دوستان دانشگاه آزاد بجنورد ... 

اگه میشه لطف کنین و آدرس وبلاگ رو واسه دوستاتون بفرستین ... 

دوست دارم حمایتم کنین ... 

ممنونم ... 

دوستون دارم ...  

 

www.bojnourdiau.blogsky.com  

 

-------------------------------------- 

دیگر نگران نیامدن هایت نمی شوم ...
نام تو در امتداد همه ی خطوط زندگی پیداست ...
هنوز فاصله ها هستند اما ...
ضرب آهنگ دلم به یاد آخرین دیدار
هنوز آهنگ دیگری دارد ...  

 

 

 

عادل

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا جمعه 29 آبان 1388 ساعت 23:22

بههههههههه.سلام بالاخره تشریف آوردی.واقعا خوشحالم.منو نمیشناسی.از دوستان جدید به حساب می یام.چندین ماهه که این وب رو ژیدا کردم و هر روز به امید این که آن لاین بشی اومدم و بالاخره....

رضا چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 00:40

dar entezaretim

هدی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 19:24 http://www.hoda633663.persianblog.ir/

سلام منم معماری میخونم خوشحال میشم سر بزنید

سلحشور نور پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 02:31 http://toltek.blogfa.com

سلام
متن خیلی زیبایی بود
واقعا؛ به دلم نشست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد