دوری و دوستی ...

به سلام ها دل نمی بندم ،
از خداحافظی ها غمگین نمی شوم ،
دیگر عادت کرده ام
به تکرار یکنواخت دوری و دوستی
خورشید و ماه !!!


برایت دعا می کنم
هر بار که پرنده ای می بینم ،
هر بار که مردم ، بی تفاوت از کنارم می گذرند
و هر بار که نفس می کشم
برایت دعا می کنم ،
تا به آن چه می خواهی برسی.


من با عشق ، پودر می شوم ، زنگ می زنم ،
تو با عشق ، طلای خالص می شوی
عشق از من دیه می گیرد
اما تو ...
بیمه شخص ثالث می شوی !!!

------------------------------------------------

نگاه ، باران ، عشق ، مهربانی ، یک رنگی ، تلاش ، موفقیت ، برتری ، لبخند ، دانش ، سلام ، سلامتی ، ثروت ، شهرت ، ایمان ، آب ، آسمان ، دریا ، قلب ، رنگین کمان ، دوستی ، بخشش ، محبت ، صداقت ، پاکی ، آینه ، قرآن ، اسلام و خدا ...  بعضی از کلمات مورد علاقه ی من هستند . راستی کلمات مورد علاقه شما چی هستند؟ ... 

 

 

"عادل"

نظرات 6 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 20:26

سلام. وبلاگ قشنگی دارید. نوشته هاتون هم قشنگه.

مرضیه جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 20:28

نگاه. باران. عشق. قرآن. مهربانی. پاکی. صداقت. رنگین کمان. یک رنگی. بخشش. سادگی. اعتماد...

سلام سلام ... من برگشتم ..تو کجایی؟؟؟

رضا چهارشنبه 24 تیر 1388 ساعت 17:55

سلام.واقعا بهترین وبلاگی رو که تا حالا دیدم همینه.حرفای دل خودمو نوشتی داداش.سلامت باشی

رضا دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 20:49

خیلی حال کردم.راستی سلام.یه ذره در مورد خودت بنویس.کی به کی آب میکنی و اینا.... مرسی

ستار یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 02:34 http://abdolsatarraisi.blogfa.com/

___________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%_________%%
_________%_____%%
_________%%_ _%%
________%% _____ %%%
_______%%__ ____%%%
______%%_________%%
_____%%___________%%
_____%%_________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد