آدمک ...

آدمک آخر دنیاست بخند ...
آدمک مرگ همینجاست بخند ...
دست خطی که تو را عاشق کرد ...
شوخی کاغذی ماست بخند ...
آدمک خر نشوی گریه کنی ...
کل دنیا سراب است بخند ...
آن خدایی که بزرگش خواندی ...
به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

"عادل"

نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 21:18 http://for.blogsky.com

سلام.شاید بهم بگی بی وفا ولی اینو بزار به حساب رسم زمونه.نوشته هات خیلی قشنگ شده شعرات معرکه هست دلم واسه وبلاگت تنگ شده بود ببخشید که خیلی کم سر می زنم ما که فلان وبلاگ نویسی رو گذاشتم کنار انشاالله موفق باشی بازم میام پیشت.تابعد...

پیمان دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 00:16

بازم مثه همیشه دلت پر و چشات بارونیه...
امیدوارم روزی برسه که لبخند یه لحظه هم از لبات دور نشه...
به امید اون روزا...

بید مجنون دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 01:22 http://from2008.blogsky.com

بابا تو که باز ...
اصلا ولش کن
میدونی فرق خیار با شاهنومه چیه ؟
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
شاهنومه تهش شیرینه ولی خیار تهش تلخه

دیگه نبینم که دلت پر باشه ها
بگو بخند خوش باش زندگی همش دو روزه
یکیش دیروز بود یکیشم همین امروزه که از نصف گذشته

مهدی فراهانی چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 19:55 http://mahdygigi.blogfa.com

سلام عادل جان
نمیدونم خودت هستی یا که اشتباهی گرفتم
ولی احتمال میدم که عادل ده.... باشی
اگه درست گرفتم تو وبلاگم یه پیام بذار
09356500925
09371925791

*ستاره جمعه 28 آبان 1389 ساعت 22:56

سلام؛مثل اینکه تند رفتم وبلاگتون فاقد تصویره ولی متن های جالبی داره؛این قسمت رو انتخاب کردم چون به اونی که دوستش داشتم این متن رو دادم؛توی این شعر انتهای نا امیدی رو می شه رویت کرد و اینکه آدم باید خودش رو بزنه به بی خیالی و رنگ خدا رو به خودش بگیره؛ فقط به جای مرگ کلمه عشق رو بذارید بهتره؛ شما آقایون همیشه دوست دارید مسائل رو به جای باریک بکشونید!بگذریم؛ اونی رو که من دوستش دارم توی دانشگاه شماست توی قسمت(بازم دلم گرفته) اسمش رو پیدا کردم ولی نمی دونم اونه یا نه *آرش*
این متن رو براتون می نویسم اگه خواستید نمایشش بدید کنار این قسمت قرار بدید
تو مرا می فهمی؟!
من تو را می خواهم
و همین ساده ترین قصه یک انسان است
تو مرا می خوانی!
من تو را نابترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی
تا ابد در دل من می مانی
* * * * * *
* * * *
* I LOVE *
* * *
* * * * *
* * * *
* U * *
* * *
*


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد