تقدیم به تو که برایم بهترینی ...


سالگرد و شگفتن گل وجودت را که عطرش آسمان و زمین را معطر ساخت پیشاپیش به تو تبریک می گویم ...
چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی ...
بهترین صدای زندگیم تپش قلب توست و قشنگترین روزم ، روز تولد توست ...
12 آذر روز تولدت رو پیشاپیش بهت تبریک میگم ...
متاسفانه امسال روز تولدت پیشت نیستم ولی هرکجا که باشم همیشه به یادتم ...
دوستت دارم و تا دنیا دنیاست می پرستمت ...
-----------------------------------
دوست خوبم بهترین هدیه واسه من و نازنینم دعاست ...
موقع نماز فراموشمون نکن ...
این چند خط رو هم تقدیم میکنم به بهترینم و همه ی دوستای عاشقم ...

به نام خدای خیلی خیلی مهربونم

مدتهاست که روزها را به امید فردا و فردا را به امید روزهای دیگر سپری می کنم ،
 بی هیچ نشانی درپی راز بودنم هستم ...
چه غم انگیزست دنیا ...
دلم تنگ است ، تنگ تر از دل گنجشگک اشی مشی لب حوض همسایمون ...
تنها و سرگردان جاده های غربت را یکی پشت سر یکی دیگر بدرود می گویم  تا برسم به آنجایی که می گویند :
زندگی زیباست و برای آن باید زیست ...
آنچه مرا امروز نگه داشته امید به فرداست ...
و باز هم نامش زندگیست ...

نظرات 6 + ارسال نظر
شکوفه پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 20:07 http://haramedelam.blogsky.com

سلام ..

خوبی ؟‌ .. چه عجب اپدیت کردی ؟‌ سربازی خوش می گذره ؟‌

امیدوارم هر کجا که باشی موفق و سلامت باشی ..

در پناه حق

غریبه پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 12:45

سلام
خوبی ؟
خیلی قشنگ بود مثل همیشه
مقدادم یه سریم به ما بزن عزیز
خوش باشی

یه غریبه پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 15:42 http://mandanebito.blogfa.com

سلام از وبلاگت خیلی خوشم اومد خیلی جالب و جذابه در ضمن خیلی هم احساسی اگه دوست داری به وب من هم سر بزن

بی تو شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 13:10 http://mahjon.blogfa.com

سلام
عالی بود خیلی خوب می نویسی حرفهای دل من که نمی تونم بگم
راستی با اجازت عکس گل شقایق رو تو وبم گذاشتم

*ستاره شنبه 29 آبان 1389 ساعت 11:40

بازم سلام؛ کارم شده سر زدن به وبلاگتون تا شاید رد پایی از گمشده ام پیدا کنم؛اگه میشه یه عکس دسته جمعی از دانشجویان رشته برق دانشگاهتون رو توی وبلاگتون نمایش بدید؛
*زندگی شوق رسیدن به همان فرداییست که نخواهد آمد *
*تو نه در دیروزی و نه در فردایی *
*ظرف امروز پر از بودن توست *
*زندگی را دریاب*

*ستاره شنبه 29 آبان 1389 ساعت 12:07

ببخشید؛اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه انگار وبلاگتون رو چندین سال پیش تاسیس کردید دیگه الان باید از سربازی برگشته باشید ؛لیسانس و فوق و دکتری رو هم گرفته باشیدو به عشقتون رسیده باشید شایدم دیگه پیر شدید؛ حال نوه نتیجه ها خوبه؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد