روز عشق ...

سلام به دوستان همیشه همراه ...
ممنون از این همه لطف و احساس پاک شما عزیزان ...
روز عشق(ولنتاین) رو به تک تک دوستای عاشقم تبریک میگم ...
امیدوارم همیشه در کنار مهربونتون شاد و بارانی باشید ...
براتون آرزوی بهترینها رو از خدا دارم ...
اما منم اولین سالیه که میخوام این روز رو جشن بگیرم ...
یادمه سالای پیش تنها یه گوشه کز میکردم و حسرت این روز رو میخوردم ...
ولی دیگه عادل تنها نیست ... دعاهای شما دوستای خوب و التماسم به خدا تنهایی رو ازم گرفت ... خدایا ممنونم ...
حالا عادل یه مهربون داره که میتونه با اون این روز رو قسمت کنه ... 

                                         ---------------------  برای تو که بهترینی  ---------------------
عزیز از جنس بارانم ! ...
تو را مثل پاکی پاییز ، سپیدی سحر و آبی آسمان دوست دارم ...
تو را مثل یاس یادها ، شب بوی شب ها و نگاه نقره ای مهتاب دوست دارم ...
تو را مثل خودت ، مثل آب مثل آینه دوست دارم ...
عاشقانه هایم برای تو ...
تو که سرسبزتر از منظره ای ...
تو که سرشارترین عاطفه را نزد تو پیدا کردم ...
به تو می اندیشم ...
به تو می بالم ...
و از تو می گیرم ...
هر چه انگیزه درونم دارم ...
روزها می گذرد ...
عشق ما رو به خدایی شدن است ...
رو به برتر شدن از هر حسی که در این عالم خاکی پیداست ...
دوستت میدارم از همین نقطه ی خاکی تا عرش ...
دوستت میدارم از زمین تا به خدا ...
دوستت میدارم ...

"عادل"

نظرات 8 + ارسال نظر
شیده سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 04:19 http://ghosebighose.persianblog.com

سلام. من اول:)
برایم مثل بارانی
لطیف وپاک و آسمانی
برای من که تنهایم
شدی درمان پایانی
شروع من ای تمام آغازم
تو که باشی هوا را بی نیازم
بمان با من بمان بود ونبود من
تو آهنگ عاشقی و من برایت مثل یک سازم....
---------------------------------------
ببخشید.... همونطور که گفتم خودش اومد من بی تقصیرم :)

نقش تنهایی من سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 10:41 http://15466.persianblog

ولنتاین به شما و کسی که اومد تبریک می گم امیدوارم همیشه و عاشقانه با هم باشید

گیتار ش سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 16:24

سلام-خوبین-آقا عادل دلم براتون خیلی سوخت آخه پارسال هیچ کس نبوده تا بهتون ولنتاین رو تبریک بگه-دلم براتون کباب شد-خدارو شکر که امسال یک مهربون دارین تا بهتون ولنتاین رو تبریک بگه-خدارو صد هزار مرتبه شکر که امسال بی مهربون نبودی.بای

ساناز سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 19:28 http://setarehkocholo.persian blog.com

سلام عادل جان عزیزم خوبی روز عشق را به و عشقت ازاده جون تبریک می گم مواظب خودتون باشید دوستدار شما ساناز .....من وسمیرا.........

مهدیس پنج‌شنبه 27 بهمن 1384 ساعت 22:48 http://mahdis2004.mihanblog.com/

سلام
البته با کی تاخیر
شرمنده
من خیلی سرم شلوغه
اصلا نمیدونستم که روز ولنتاین بوده
مبارک باشه
منم تبریک میگم
مواظب خودتون باشید
فعلا

پویا شنبه 29 بهمن 1384 ساعت 15:03 http://pesareshikamo.blogsky.com

سلام خوبی ؟
میبینم که تو هم عاشقی
یه سر بهم بزن اپدیت کردم
تا بعد خدانگهدار

نیاز یکشنبه 30 بهمن 1384 ساعت 15:48

سلام.وای ی ی ی ی ی چقدر عشقولانه.واقعا خوش به حال اونی که دوسش داری.من خیلی تو کف یه مرد این مدلی بودم ولی حالا کاملا بر عکسش گیرم اومده.امیدوارم همیشه عاشق بمونی عادل جان

یاسی دوشنبه 1 اسفند 1384 ساعت 18:44

اون کسی که امد واسم عشق آورد.ولی......
وقتی که رفت زندگی منم با خودش برد.امیدوارم همیشه موفق باشید.واسه -->اقای عادل و کسی که اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد