تقدیم به بهترینم ...


ناممکن است که احساس خود را نسبت به تو

 با واژه ها بیان کنم

این سرشارترین و والاترین احساساتی هستند که تا کنون داشته ام

با این همه هنگامی که می خواهم اینها را به تو بگویم و یا بنویسم

واژه ها حتی نمی توانند ذره ای از ژرفای احساساتم را بیان کنند .

گرچه نمی توانم جوهر این احساسات شگفت انگیز را بیان کنم

فقط می توانم بگویم آن گاه که با توام چه احساسی دارم ...

 

آن گاه که با توام ...

احساس پرنده ای را دارم که آزاد و رها در آسمان آبی پرواز می کند

آن گاه که با توام ...

چو گلی هستم که گلبرگهای زندگی را شکوفا می کند

آن گاه که با توام ...

چون امواج دریا هستم

که توفنده و سرکش بر ساحل می کوبند

آن گاه که با توام ...

رنگین کمانی پس از توفانم

که پرغرور رنگهایش را نشان می دهد

آن گاه که با توام ...

گویی هر آنچه که زیباست ما را در برگرفته

 

این ها تنها ذره ای نا چیز از احساس والای با تو بودن است ...

شاید واژه ی عشق را ساخته اند

تا احساسی چنین عمیق و هزاران سو را بیان کند

اما باز هم این واژه کافی نیست ...

با این همه چون هنوز بهترین است ...

بگذار بگویم و باز بگویم

بیش از عشق بر تو عاشقم ...

و دوستت دارم ...

نظرات 9 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 24 آذر 1384 ساعت 14:21 http://Nazanin.Tk

... و آنگاه که تو نیستی... گویی من هم نیستم!... بارانی باشی.

زردشت پنج‌شنبه 24 آذر 1384 ساعت 15:06 http://zardosht.gharieh.com

درود خوب بوذ اما در ویرایش دقت کن

عاشق شیدا جمعه 25 آذر 1384 ساعت 15:38 http://www.asheghesheyda.co.sr

سلام. خیلی زیبا بود. جزیره ی عشق به روز هست. منتظر حضور سبزتون هستم. شاد باشید و عاشق. من بای.

سارا دوشنبه 28 آذر 1384 ساعت 13:32 http://www.bojnord-girls.persianblog.com

سلام آقا عادل حال شما خوبه ؟ ببخشید من بعد از ۴ ماه اومدم نت و متاسفانه پسورد آیدی ام را فراموش کردم ....شما می تونید کمکم کنید؟ اگه کمک کنید ممنون می شم !!

توهم پنج‌شنبه 8 دی 1384 ساعت 14:44

سلام آقا عادل-خوب هستین-می بینم که در توهمات به سر می برید-این چه مهربونیه که ازت اصلا خبر نمی گیره منظورم وبلاگته-یک کاسه آب بریز رو صورتت تا از خوابی که فرو رفتی بیدار شی و واقعیت رو ببینی-همه رو خوب گذاشتی سر کار با این مهربونه ساختگیت-راستی یادم رفت بهت بگم سلام مارو هم به توهمات برسون.( خندههههههههههههههههه)

توهم جمعه 9 دی 1384 ساعت 11:25

آلاله یکشنبه 11 دی 1384 ساعت 00:45 http://alaleh6630

سلام سایتت خیلی قشنگه ولی به سا یت من نمیرسه
سعی کن بیشتر تلاش کنی که سایتت به خوبیه سایت من بشه البته بعید می دونم راستی عکساتم خیلی تکراریه همشو من دیدم:))

علی و آزاده چهارشنبه 14 دی 1384 ساعت 19:40 http://aliazi.blogsky.com

okheeeeeeeeey cheghadr inja eshghoolanast:P

توهم یکشنبه 18 دی 1384 ساعت 23:31

سلام آقا عادل-خوبین-چکار می کنید با مهربون خیالیتون-هنوزم تو خیال خودتون به سر می برید- به نظر من که مدت هاست دارم این وبلاگو دنبال می کنم هیچ مهربونی وجود نداره و همش خودت داری به جای یک نفر مینویسی منظورم مهربونه خیالیته- آخه از تمام این عکس ها و نوشته هات می شه تشخیص داد. آما به نظرم اگر زیاد پیش بری یک چیزیت می شه. پس از این خیالات واهی بیا بیرون باشه پسر خوب. من تمام این حرف هارو برای خودت می گم. منتظر جوابم هستم که بهم بدی. بازم بهتون سر می زنم.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد