خدایا ممنونم ازت ...


سلام دوستان مهربونم ...
امیدوارم هر جا که هستین شاد و بارانی باشید ...
روزه و نمازاتون قبول باشه ...
خیلی خوشحالم ... بیشتر از همیشه ...
آخه میدونید چیه ؟ ...
بالاخره دعاهای شما دوستان مهربون و التماس های خودم به گوش خدا رسید و خدا دلش به حالم سوخت ...
دوران چشم به راه بودنم یه جورایی تموم شد ...
و حالا فقط واسه کسی که اومده می نویسم ...
و باید بگم که این سرا دیگه تنها واسه من نیست ...
یکی دیگه هم از این به بعد اینجا مینویسه ...
یه دوست مهربون که واسه من خیلی عزیزه ...
همونی که بالاخره اومد ...
و باعث شد من دیگه چشم به راه نباشم ...
دوست دارم که همراهیش کنید ...
واسه همتون بهترینها رو آرزو میکنم ...
-----------------------------------
و حالا حرفای خودم به این نازنین ...
سلام مهربون ...
ممنونم که به کمکم اومدی تا این خونه رو با هم بسازیم   
میتونی رو من حساب کنی ...
تو این خونه میتونی حرفای دلت ، غم ها و شادیهاتو  با بقیه ی دوستان قسمت کنی ...
خیلی خوشحالم از اینکه اومدی ...
منتظر نوشته هات هستیم ...
از این به بعد هر چی می نویسم فقط واسه تو مهربونه ...
امیدوارم خوشت بیاد ...
به خدای مهربون می سپارمت ...
و امیدوارم همیشه شاد و برقرار باشی ...
-----------------------------------
بگو در دلت را به من ، که سکوت شبانه مرا دیوانه کرده است ...
بگو درد دلت را به من، که آسمان بی ستاره مرا دلتنگ کرده است ...
بگو درد دلت را به من ، که شبهای بی مهتاب مرا غمگین کرده است ...
بگو درد دلت را به من ، که غروب آتشین مرا دلگیر کرده است ...
بگو درد دلت را به من ، که آواز قناری مرا عاشق کرده است ...
بگو درد دلت را به من ، که چهره خورشید مرا وابسته کرده است ...
بگو درد دلت را به من، که شراب عشق مرا مست کرده است ...
بگو درد دلت را به من ، که لیلی عاشق مرا مجنون کرده است ...
بگو درد دلت را به من ، که خدایم مرا شرمنده کرده است ...
بگو درد دلت را به من، که دلم مرا گوشه گیر کرده است ...
بگو درد دلت را به من ، که دنیای عاشقی مرا سر به زیر کرده است ...
بگو هر چه دل تنگت خواست بگو !!!...
بگو از زندگی ، از دنیا ، از چشمان پر از مهرت بگو ...
بگو که بغضه گلویم ، چشمان خسته ام را بارانی کرده است ...
نظرات 14 + ارسال نظر
مهدیس شنبه 30 مهر 1384 ساعت 06:57 http://www.mahdis2004.mihanblog.com

سلام
خیلی خوشحالم از اینکه بلاخره اون کسی که منتظرش بودی اومد و باعث خوشحالیت شد
خیلی خوشحالم

موفق باشی
فعلا

سفر کرده شنبه 30 مهر 1384 ساعت 07:00 http://www.safarkarde.blogsky.com

زیباستی عزیز ...
مانی و جاودانه
مثل باران و ترانه
مثل یک حس غریب
دم آن پنجره تنگ
یه نگاه آشنا
یه مسافر غریب
یه سکوت بی نفس
یه صدای بی قفس
سر آن کوچه رسید
دلبر و آدم و دید
چشماشو بست و بخواب
زیر لب حرفی پرید
تا همیشه تا ابد
مخلص هر خوب و بد
من و یک درد و رفیق !
دلت دریا و یاعلی

ناذیا شنبه 30 مهر 1384 ساعت 09:29 http://www.nadia61.persianblog.com/

من سهم گریستنم را در واژه هایم ریختم.....براتون خوشحالم....شاد باشید

شمیم شنبه 30 مهر 1384 ساعت 21:38

خوشحالم.موفق باشی و پایدار.

عاشق شیدا یکشنبه 1 آبان 1384 ساعت 14:06 http://www.asheghesheyda.co.sr

سلام. خیلی زیبا بود. شاد باشی و عاشق. من بای.

زهرا یکشنبه 1 آبان 1384 ساعت 16:11 http://iamforu.persianblog.com


من یک تب عاشقانه ام ، یا مولا
بی تاب ترین بهانه ام ، یا مولا
تو آن عزل سروده بارانی
در ابری شاعرانه ام ، یا مولا
من مثل صدای خستگی دلتنگم
یک خواهش عاجزانه ام ، یا مولا
می خواست مدد زنام تو ای گل سرخ
شب کرده ترین جوانه ام ، یا مولا
حالی ست شقایقی که در فصل دعا
می سوخت تمام خانه ام ، یا مولا
شبگرد سکوت یا علی گویان بود
در خلو ت عا شقانه ام ، یا مولا
دیدم که تو با رانی و و سبز آمده ای
با دست زدی به شانه ام ، یا مولا
گفتی دل تب دار بیا همرا هم
گفتم که خجل روانه ام ، یا مولا
ذکر تو تلاوتی از سوره عشق
محتاج تب شبانه ام ، یا مولا
تو سبز ترین با رش یک الهامی
در ناب ترین ترانه ام ، یا مولا

//سلام مهربون//شهادت مولا علی علیه السلام را پیشاپیش تسلیت عرض می کنم//التماس دعا دارم از شما دوست خوبم در این ایام ولیالی قدر//موفق باشید//به منم سربزنید//منتظرم

afsoon یکشنبه 1 آبان 1384 ساعت 17:39

خوشحالم که خوشحالی.
خوشحالم که مهتابت اومد و تو آسمونت عاشقانه لبخند می زنه.
خوشحالم که حالا، با امید می نویسی نه با التماس
تو و عشق و مهتاب و امید، همیشگی باشید.
واسه دل در حال مرگ من هم دعا کنید، من منتظر مسیحا هستم

گیتار شکسته یکشنبه 1 آبان 1384 ساعت 23:55

سلام-نمی دونم چی باید الان بگم-فقط اینو می گم که اگر اونی که می خواستی اومده و بدستش آوردی۰یک کار نکنی که از دستش بدی۰چه جوری بگم باعث دل شکستنش نشی وقدر این لحظات رو بدونی.آخه دل شکستن خیلی بده۰چون دلم شکسته اینو بهت می گم که این کارو نکنی .برات آرزوی خوشبختی می کنم. (گریه)

گیتار شکسته دوشنبه 2 آبان 1384 ساعت 19:53

سلام-براتون ایمیل فرستادم-چون می گفتین آفاتون می پره-لطف کنید برین بخونینش-ممنون می شم-بای

آوا چهارشنبه 4 آبان 1384 ساعت 00:33 http://www.nesfe.blogsky.com

سلام . خوش حالم که دعات برآورده شده و اونی که می خواستی اومد پیشت . خوش به حالت .. به هر حال امیدوارم موفق باشی و همیشه خوشحال و شاد زندگی کنی...
چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند.
تماشای تو زیباست اگر بگذارند.
در میان همگان گشتم و عاشق نشدم .
تو چه بودی که تو را دیدم و دیوانه شدم.
.........!!!!!

لیدا پنج‌شنبه 5 آبان 1384 ساعت 11:14 http://lidaweblog.persianblog.com

سلام..آپ میکنی خبرم کن ..نوشته هات خیلی زیباست ..منم آپم سر بزنی خوشحال میشم

مریم جمعه 6 آبان 1384 ساعت 16:34 http://www.yadegareayam.persianblog.com

زهی خجسته زمانی که یار باز آید ..............................
سلام. خوشحالم که به کسی که می خواستی رسیدی.حالا واسه بقیه دعا کن!!!خوشحال می شم به منم سربزنی.
موفق باشی.

نادیا شنبه 7 آبان 1384 ساعت 13:20

با اجازه لینکت کردم...فعلا

زهرا چهارشنبه 11 آبان 1384 ساعت 01:55 http://iamforu.persianblog.com


عید فطر : عید ترسیم بندگی در مقابل ذات پاک باریتعالی بر تمامی شیعیان جهان تبریک وتهنیت باد// سلام بر شما دوست عزیز ومهربان//موفق باشید درضمن به منم سربزنید منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد