سلام دوستان ...
امیدوارم هر جا که هستین شاد ، عاشق و بارانی باشید ...
ممنونم که لطف می کنین و پیشم میاین ...
و یه تشکر مخصوص از همه ی دوستانی که بنده ی حقیر رو قابل دونستن و دردای دلشون رو واسم نوشتن ...
دوستتون دارم و بهترینها رو براتون آرزو میکنم ...
متن زیر رو تقدیم می کنم به یه دوست که واسم خیلی عزیزه ...
و میخوام از اینجا بهش بگم :
سعی کن همیشه به زندگی بخندی و ازش پیشی بگیری ...
دلتنگ نباش و سعی کن همیشه شاد باشی ...
دلم میخواد این چند جمله رو همیشه به یاد داشته باشی ...
" وقتی از خدا چیزی خواستی و خدا گفت باشه ، به تو همون چیزی رو میده که میخوای ... وقتی به تو میگه نه ، به تو یه چیز بهتر میده ... و وقتی به تو میگه صبر کن ، در تدارک بهترین چیز برای توست ... "
آرزو می کنم که به آرزوهات برسی ...
-----------------------------------------------

کوچ غمناک پرستوهای شاد ، در غروبی پر ملال و بی صدا
خبر عریونی باغ ها رو داد ...
پاییز اومد اینور پرچین باغ ، تا بچینه برگ و بار شاخه ها
کسی از گلها نمی گیره سراغ ...
بیا در سوگ دلگیر گل سرخ بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو زاده ی فصل خزانیم ...
دو تن پرورده ی دامان گریه ...
پاییزه ، پاییزه عریون ، من و تو خسته و گریون ...
...
می نویسم با دل تنگ روی گلبرگ شقایق ...
فصل دلتنگی پاییز ، فصل غمگینی عاشق ...
...
بیا در سوگ دلگیر گل سرخ بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو زاده ی فصل خزانیم ...
دو تن پرورده ی دامان گریه ...
نظرات 7 + ارسال نظر
ایدا سه‌شنبه 29 شهریور 1384 ساعت 23:25

مرسی عادل جان. ممنون. شما همیشه لطف داری نسبت به

من. امیدوارم همیشه شاد و بارانی باشی. قربونت ایدا

ایدا جمعه 1 مهر 1384 ساعت 00:31

عادل جان خوبی؟ خیلی وبلوگت قشنگ بود

زهرا جمعه 1 مهر 1384 ساعت 01:49 http://iamforu.persianblog.com

سلام عزیز//زندگی ضرب زمین در ضربان دل ماست//موفق باشید//به منم سربزنید

مهدیس جمعه 1 مهر 1384 ساعت 02:00 http://www.mahdis2004.mihanblog.com

سلام
عیدتون مبارک
خیلی عالی بود
همواره شاد . پیروز و موفق باشید

فعلا

سرنا جمعه 1 مهر 1384 ساعت 02:30 http://naghmehayetanhayiman.mihanblog.com

سلام...
نمی دونم واسه کی نوشته بودی ولی خیلی بدردم خورد...
تنها ترین تنها

آذین جمعه 1 مهر 1384 ساعت 13:09

سلام عادل عزیز-خوبی-وبلاگت خیلی باحال شده-مخصوصا اهنگ بسیار زیبائی که گذاشتی-امیدوارم که همیشه موفق باشی در تمام مراحل زندگیت-تونستی یک خبرم از ما بگیر خوشحال می شم.

ایدا شنبه 9 مهر 1384 ساعت 03:22

سلام عادل جان. وبلوگت مثله همیشه پر احساس و زیبا

بود. موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد